mandag 28. mai 2012

Tvillingtepper

Symaskinen er tilbake hos servicemannen for noen små justeringer så det blir dårlig med søm i pinsen. Det går i stitchery, dessuten er enda flere stoffer vasket og strøket. Utrolig hvor mange stoffer det er i den avdelingen gitt...

Det skal komme tvillinger i familien i løpet av sommeren og de må selvsagt ha tepper. Jeg kjøpte mønsteret til Lynett Andersons "All my Bears" på årsmøtet i Bergen med tvillingene i tankene. Teppene blir helt like bortsett fra at jeg skal ha forskjellig farge på en ramme. Om det er gutter eller jenter vet jeg ikke så de blir "kjønnsnøytrale".

De fire hoveblokkene til begge teppene er klar til applikasjon. Jeg hadde håpet å få gjort alt klart, men jeg slapp opp for vlisofix.



2 kommentarer:

Askepott sa...

Så flittig du er - og så heldig som får tvillinger i familien. Gleder meg til å se teppene ferdig. Ser ut til å bli kjempefine.

Nyyyt resten av pinsen!

Kari Aspenes sa...

Det blir fine tepper til tvillingvogna. Quiltreklame i høyeste grad. Koselig å være tilbake i bloggverden :-)