mandag 12. mars 2012

Prinsesseteppe

Da var prinsesseteppet ferdig, det mangler bare navn og fødselsdato i blokka øverst til høyre. Prinsessa skal egentlig ikke komme før i slutten av april, men nå ser det ut til at hun mest sannsynlig kommer tidligere. Vi får bare krysse fingre og håpe alt går bra.
Det er Liv Storvik Harby som har designet Prinsesseteppet.

Nå må jeg se å få pakket ferdig for jeg reiser til Bergen i morgen. Jeg skal besøke en venninne noen dager før jeg sjekker inn på hotel Norge på fredag for å være med på NQF`s årsmøte. Gleder meg!!

4 kommentarer:

Linda sa...

Nydelig prinsesseteppe:)
Kos deg i Bergen.Klem:))

ahli sa...

Nydelig teppe. Ser deg kanskje i Bergen. Vi skal bo på Thon Hotel Bristol.

Kom meg ikke med på kurs, men jeg skal på forum for bloggere.

Astrid

Bente sa...

Lekkert teppe.
Det blir ei heldig prinsesse som får dette.

Ha ein fin tur, og kos deg i helga.

Sissel`s syglede sa...

Tenker prisnessa blir glad ja. Lekkert teppe du har laget. Jeg skulle også til bergen men det skar seg helt for meg i år. Får ta det igjen til neste år. Ha ei hææærlig helg i Bergen.