lørdag 29. oktober 2011

UFOhelg

Dette er en helg i UFOenes tegn. Har noen å ta av, ja. På noen er det bare bitte litt som mangler, på andre er det mer. Jeg begynner med noen som var nesten ferdig.


Disse klypeposene var ferdig sydd, men manglet hengere. Det er litt vanskelig å få tak i slike gammeldagse rette hengere, det mangler fremdeles to, håper det dukker opp noen. Det var fem av diss, men to har forsvunnet til noen som hadde hengere hjemme. Designet er AnnAKas og mønsteret sto i Quiltemagasinet for noen år siden.

En enkel pose/mappe som bare manglet en knapp.

På denne puta var det bare lukkekanten som manglet. Den er sydd med utgangspunkt i en blokk fra Quiltmakers "100 Blocks", vol 3.

10 kommentarer:

Hege sa...

Å så flotte ting! De klypeposene var geniale!!

Linda sa...

Så masse flott du har fått ut av dine ufoer:)God helg!

sall1234 sa...

Åh så flott. Jeg har også mønster på disse klypeposene, men har ikke rukket å sy noen enda, kanskje en julegaveide (fyllt med klyper i alle farger) ha en fin ke\veld.

Elisabeth sa...

Så fine ting du har lagd. Mappa var veldig fin:))
Godt å få unna noen ufoer.
Ha en fin kveld

Sissel`s Syglede sa...

Dette var til stooor inspirasjon...Kanskje jeg skal ta en dukkert ned i UFO kassa???

Hilde sa...

Så flotte klypeposene dine er! Deilig når noen nye ufoer blir ferdige - jeg jobber meg møysommelig gjennom mine...
Hilde

LeKaQuilt sa...

Så mange fine ufo'er du hadde liggende, og så flink du har vært til å få dem ferdig! Jeg er imponert :o)

PJs Lapperier sa...

Grattis till färdiga UFOn.
Klädnypepåsarna är så läckra.

hobbyvenn sa...

Så flink du er. Ufoer har en tendens til å hope seg opp hos meg også ja. Men du verden så koselig det er å få de ferdig. Flotte klypeposer du har laget. Og puten var jo kjempesøt...

Mokina sa...

På den lokale gardinbutikken har jeg fått en masse oppheng til prøvesjal. På hvert av disse er det to hengere som kan brukes til disse :D