torsdag 1. september 2011

Det var kanskje på tide...

...med et nytt blogginnlegg! Jeg syr og syr, men blogging har det ikke vært mye av de siste månedene. Skal skjerpe meg nå!
I helga var jeg på tur i Danmark med 30 herlige damer fra Kristiansand og Lillesand Quilteklubber. Vi besøkte det Danske Quilteforbundets 25-års jubileum i Odense. Jeg klarte å reise av sted uten batteri i kameraet så jeg har ingeting å vise fram, men jeg kan forsikre om at der var det mye fint å se, flotte utstillinger og maaaaange butikker!
Konfirmanten som fikk teppet jeg viste fram i forige innlegg har en søster som fylte 20 år i sommer. Siden hun ikke fikk noe teppe i konfirmasjonsgave sydde jeg et til henne nå. Jeg fikk brukt opp mange rester av svarte og hvite stoffer her.

5 kommentarer:

LeKaQuilt sa...

Lekkert teppe!
Herlig med det orange :o)

2ne sa...

Bra med slike quilte turer - men synd du ikke hadde batteri i kameraet da.......
Herlig teppe du har laget også - heldig 20 åring.

Elisabeth sa...

Kjempeflott teppe. Heldige jubilant.
Ha en fin torsdagskveld.

Unknown sa...

Herlig teppe du har sydd stilig med knall farve sammen med sort og hvitt. Ha en flott dag videre.

Christine L sa...

I love this pattern!!