mandag 30. august 2010

På quiltetur

I år som i fjor har Kristiansand Quilteklubb vært i Danmark hvor vi bl. a. besøkte det danske Quilteforbundets årsmøte. Flott utstilling og mange spennende butikker. Her er mesteparten av det jeg fikk med meg hjem :))
My quilt guild have been on it´s annual excursion and as we did last year we went to Denmark to visit the Danish Quilt guild`s annual meeting. It was a great exibition and lots of exciting shops. This is what I brought home :))

Flotte stoffer/ Beautiful fabrics

Silketråd i vakre farger/ Wonderfully colored silk tread

Litt av hvert som man trenger/ Some nessecities

Blader, bøker og mønster/ Magazines, books and patterns

Sist, men ikke minst, min belønning for å ha gjort ferdig Butterfly Garden. Dette er mitt neste langtidsprosjekt. Komplett med mønster og stoff, alle 12 månedene. Jeg har bestemt meg for å sy en blokk i måneden og begynner med september. For første gang i mitt liv skal jeg til med needle-turnapplikasjon.
Last, but not least my reward for finishing Butterfly Garden. This is my next long-term project. All twelve months, patterns and fabrics. I will make one block every month, starting on september. For the first time I am going to do needle turn.

3 kommentarer:

Anne Lise sa...

Skal si du haar klart å få med deg litt av vært fra Danmark. Det nye teppet du skal begynne på ser virkelig spennende ut. Følger med deg på det. Lykke til!!

May Britt sa...

Flott belønning etter BG:) Jeg så på dette teppet da vi var i Gøteborg på nordisk og det er bare nydelig. Men kjøpte da kun noen av de andre små husene, ikke dette teppet.

Carla sa...

The Butterfly Garden are magnificent! What issues are they? Maybe in Italy they are not! Hello Carla