lørdag 7. august 2010

Needle case swap

For første gang har jeg meldt meg på en internasjonal swap. Den er arrangert av Quilting Gallery og det var små søte nålemapper som skulle bytttes.
For the very first time I´ve joined an international swap. It is hosted by Quilting Gallery and the swap is about theese cute needle cases.

Denne flotte mappa kom i posten i dag. Den er fra Caro i Nederland.
I recieved this beauty today. It is Caro in the Netherlands who has made it for me.

I tillegg til nålefilten er det også to lommer invendig.
Beside the needle felt it also has two pockets inside.

Disse to har jeg laget, men jeg har enda ikke klart å bestemme meg for hvilken jeg skal sende...kanskje begge to...
I´ve made these two, but I´ve not made up my mind which one to send...may be both...
Vil du se flere flotte nålemapper er galleriet her.
If you want to see more beautiful needle cases the gallery is here.

3 kommentarer:

LeKaQuilt sa...

Å så søte de er, både den du har fått og de du har laget :o)

Mona sa...

Så nydelige disse var. Skjønner godt at det er vanskelig å velge. Sender du begge, kan du jo bare sy en ny. Ha en strålende søndag.

Sissel`s syglede sa...

Du verden, så flotte de var da. Har faktisk ikke slike selv jeg, kanskje jeg skal hive meg over en slik utfordringer..
Ha en strålende søndag.
Klemz fra Sissel.