lørdag 31. juli 2010

Progress at my scrapquilt

Det er moro å sy disse blokkene, men jeg har ikke så mye scraps som jeg trodde så jeg må nok til og skjære noen remser i stoffene mine hvis jeg skal fortsette nå.
I enjoy making these blocks, but I did not have as much scraps as I thought. If I will continue making blocks now I have to cut some strips from my fabrics.

Jeg hadde egentlig tenkt å bare sy stjerner og bruke sort rammeverk mellom, men så så jeg denne kombinasjonen i et tidligere nummer av Quiltemagasinet og falt for den.
I ment to make stars only and do some black sashing. But when I saw this combination of blocks in a magazin I changed my mind.

7 kommentarer:

Synnove sa...

Dette blir utrolig flott!

annemariesquilt sa...

Heia dette blir flott!!
He he hvilket Quiltemagasin??
Jeg får alltid lyst til å sy det sammen når jeg ser noe fint.

Sølvis blog sa...

Stjernene dine blir fltote - og ja - det gjør seg godt med annenhver stjerneblokk. Hvor store biter bruker du? 2"?

Bente sa...

Kjempefint.
Likte kombinasjonen med annakvar blokk slik du har gjort det.

LeKaQuilt sa...

Det kommer til å bli en kjempe fin quilt. Jeg liker så godt kombinasjonen med de to blokkene og fargene dine.

Unknown sa...

Jeg er imponert over tankegangen din med blokkene, selv tenker jeg som åftest så en enkelt og har problemer med slike sammensettninger..

Dette kommer til og bli knallfint og fargene var gode sammen..
Ha en fin sommerdag :))

ahli sa...

Dette blir kjempefint. Likte godt fargene. astrid