søndag 25. oktober 2009

Peace on Earth - puter

Jeg har sydd to store puter av resteblokkene samt et langt, smalt teppe som jeg skal ha i godstolen min.

Jeg har prøvd to forskjellige måter å quilte putene på. Denne med diagonale linjer er den jeg liker best og tror jeg kommer til å bruke det på teppene.

Dette ble mindre bra synes jeg.
Jeg har bestillt flanell som jeg skal ha på baksiden av teppene så quilting av dem må vente til neste helg. Jeg skal være fire dager i Oslo denne uka så da er det stitchery som gjelder.


3 kommentarer:

Elins systue sa...

Fin måte å få bruke opp rester

Anne sa...

De diagonale linjene gjorde seg veldig bra her! Veldig lekker quiltetopp og puter, både farger og blokksammensetning. Takk for titten på inspirerende blogg :)

Annelis hantverk sa...

Oj så otroligt vackra handarbeten jag hittade här!
Ha en skön helg!