søndag 5. april 2009

Ingenting ferdig...

...men det er mye på gang!

Blokk nummer fire på "Butterfly Garden" nærmer seg slutten.

Dette skal bli en liten overraskelsespresang til en hagegal venninne som jeg har hatt altfor liten kontakt med i det siste. Stitchery hentet fra heftet "A Gardener`s Journal" av Anni Downs.


Dette kjøpte jeg ferdig påtrykt på Olavsgård. Jeg kunne ikke stå for motivet siden øya jeg bor på blir kalt "Lobbeøya". Lobbe er lokalt for sau :)

Dette må jeg bare se å få montert og hengt opp. Passer veldig godt hos meg!


Alle syr jo AnnAKas stitcherymappe så nå vil jeg også ha en!



Dette er restene etter RBR-rekka mi. Jeg tror det blir en løper til terrassebordet av det. Stoffet til høyre skal jeg bruke til mellomverk og ramme hvis det blir nok.




7 kommentarer:

annemariesquilt sa...

Så mange flotte broderier du har sydd.God Påske til deg, håper du får koste deg med litt sytøy!!

Anonym sa...

Så mange fine arbeider du har på gang! Fint å kunne skifte ltt på! Ha en god påske :-)

Kjersti M sa...

Ikke så mye ferdig men jammen meg har du mye fint på gang. Stitchery'ene var helskjønne, spesielt det med hagedamen :-)

Inger sa...

Heia. Så mye flott du har i vente. Mange fine broderier her. Kunne gjerne tenkt med en slik med rengjøring, hvor er mønsteret fra? Ha ei riktig fin påske. Klem * :-)

Rita Tjelta sa...

Her var der mye lekkert :) gleder meg til å se det ferdigt. Ønsker deg en flott og solrik Påske!

Unknown sa...

Hei på deg... her er det mye arbeid som er påbegynt, blir ikke arbeidsledig på en stund...
Ha en god påske...

lise sa...

Veldig mye fint - og kjekt å ha noe å gjøre i påsken!