søndag 1. februar 2009

Stitch 2008

Nå er de ferdige, alle stitcheriene i "Stitch 2008"

Novembermotivet er det mon@ som har laget.

-glimt- står for desemberblokka.

Her er alle blokkene sydd sammen...og hva nå? Jeg har en bit på 55*40cm igjen av alle de 9 stoffene jeg har brukt. En bit er nok til lukkekant, men burde jeg ha en ramme før jeg setter på lukkekanten? Det blir ikke nok til annet enn en smal ramme hvis jeg bare skal bruke kun et stoff. Kanskje jeg skulle sy en smal ramme av det lyseste stoffet og prøve å få tak i et annet stoff til en litt bredere ramme utenfor?
Er det noen som har gode forslag til meg?


8 kommentarer:

Linda sa...

Hei!Ååå,den ble flott.Du finner nok
en en løsning.Linda :))

Unknown sa...

Hei...
herlig os noen er blitt ferdig... flink du har vært...Lekkert ble det også...

Chookyblue...... sa...

nice stitching..........

Anonym sa...

Synes det høres fint ut med lys ramme og så mørkere utenfor jeg.

Kjempeflott arbeid!

Brit Strikkenerd sa...

Takk for koselig komentar i bloggen min:) Nydelige stich du lager:) Hm vanskelig å komme med noen forslag til ramme, men høres bra ut med lys ytterst:)

Anonym sa...

Veldig bra, og du har faktisk fullført dette. Jeg blir imponert av slik tålmodighet og flid. Vakkert håndarbeid du har der.

Anonym sa...

Strengt tatt behøver du ikke mere rammer, men OM du vil ha mer rammer er lys et godt valg og så en mørk lukkekant.
Jeg hadde ikke noe mer rammer på mitt veggheng og fornøyd med det. Godt jobba, flott ble det!

Anonym sa...

Den var bare lekkert! Nydelig arbeid!