søndag 24. august 2008

Helgas puslerier

Denne helga er jeg helt alene hjemme og den benyttes kun til håndarbeid. I morgen må jeg starte med studiene mine igjen så da blir det mye mindre tid på syrommet. Dette driver jeg med i helga:

...quilter slumreteppe. Jeg gjør det enkelt med diagonale sømmer, men det er jammen tungt nok. Teppet er stort. Jeg er over halvveis så det blir ferdig. Etterpå skal jeg sy på lukkekanten.


...den siste engelen i "Angels among us" er ferdig applikert og jeg har så vidt startet på stitchingen.


...sekskantteppet mitt er tatt fram og fått flere "blomster".

7 kommentarer:

Anonym sa...

Som deg har jeg også vært alene i helga, men ikke på langt nær så produktiv. Du broderer så fint og quilteteppet ser ut til å bli kjempeflott! Alle disse små broderiene som du setter sammen til veggtepper blir superfine små kunstverk!

Ha ei riktig fin ny uke!

Elin sa...

Så deilig med syhelg åleine, då! Jammen har du mykje fint på gang.

Unknown sa...

Ser ut til og bli ey flott teppe, jeg har også quiltet et slumreteppe i helgen og det kjennes på skulder ja..
Ønsker deg en flott søndag :-)

annemariesquilt sa...

For et deilig slumreteppe.. Skulle gjerne vist hvor du har kjøpt stoffene.. Vi sees vel i morra!

Anonym sa...

Oi så mykje fint du syr.
Ha ein fin haust.

Hannes hage sa...

Oi, det er litt av et teppe du lager. Og engelen er bare så skjønn. Ønsker deg en riktig god uke.

Anonym sa...

Så flink du er med symaskinen!